Jeho otec v roce 1982 seděl v hospodě. Pět let po Chartě 77 a chvíli po úmrtí Brežněva (1906-1982). Byl zde jako host. Do restaurace přišel jiný host, který se číšníka ptal:
- Host: „Dobrý den, máte guláš?“
- Číšník: „Ano, máme.“
- Host: „A je ostrý?“
- Číšník: „Je tak ostrý, že by vzbudil i Brežněva z mrtvých.“
Číšníka, někdo, kdo tam též seděl, udal, a šel si sednout do basy na půl roku.
Vystudoval konzervatoř a je učitelem hry na housle. Někdo má absolutní hudební sluch. To znamená, že dokáže přesně určit tón u všech hudebních nástrojů. Někdo má relativní absolutní hudební sluch. Ten tohle umí určit u jednoho nástroje. A kdo má obyčejný hudební sluch? Ten, který dokáže poznat, že jeden tón je vyšší či nižší než jiný.
Lidé, co mají problém s držením rytmu by si měli koupit metronom a trénovat s ním doby, aby tím vypilovali své schopnosti.
Některé děti mají hudební talent, ale talent bez píle a každodenního cvičení přijde vniveč. I méně talentovaný člověk hravě předběhne toho lenivého.
Dle jeho názoru je základní škola dobrá v tom, aby si si každý mezi mnoha předměty našel ty, ve kterých je dobrý a má v nich nadání. Těm se dále věnoval a zdokonaloval se v nich.