Otrlý vlakvedoucí.
Otrlý vlakvedoucí.

Otrlý vlakvedoucí

23/11/2020
Čtěte

Byl ve vlaku, když do něj narazila dodávka z boku, která byla vymrštěna dopředu a následně od vlaku. Ani on, ani vlakvedoucí, ani strojvedoucí si nevšimli, že do nich někdo narazil. Je to pocit jako, když na kole přejedete jablko. Dle jeho slov vlak osobní přepravy brzdí 500 m a nákladní brzdí 2 km. V případě hrozící nehody strojvedoucí zatáhne za brzdu a má 1 až 3 sekundy na to, aby z kabiny strojvedoucího vběhl do prostoru s pasažéry nebo do strojovny (záleží na typu lokomotivy).

Jedenkrát viděl, jak starší pán něco sbíral na kolejích nebo to aspoň tak vypadalo. Proti němu jel nákladní vlak, který z relativně velké dálky zatáhl brzdu, ale vzhledem k brzdné dráze 2 km se při nárazu starší pán prostě rozprskl a rozletěl do stran. On (na fotografii) neměl odvahu jít blíže, neboť by se mu udělalo nevolno. Poté z vedlejšího vlaku vyšel vlakvedoucí, který byl otrlejší a pronesl „Hlavu máte tam a nohy tu!“

Břetislav Sobek

Jsem Břetislav Sobek. Jsem zvědavý a novému nerozumím, proto se ptám a poté to sepisuji a uveřejňuji.

Napsal jsem stovky e-mailů do redakcí novin. Jednou mi odpověděli s tím, že když chci psát, mám si jít vystudovat žurnalistiku, včetně odkazu na správnou fakultu. Tam se to prý naučím.

Jiní mi odpověděli s tím, že si domnívají, že jsem PR manažer politické strany. Já jsem chtěl pouze sdělit informace občanům, aby se jim žilo lépe.

Do Syndikátu novinářů mě nepřijali a nebyli schopni ani vysvětlit proč, stejně jako dalším desítkám kandidátů.

A proto jsem se rozhodl, že si založím svůj vlastní magazín a jmenuji sám sebe šéfredaktorem.

Napsat komentář

Your email address will not be published.

Don't Miss